Všeobecné obchodní podmínky
pro služby poskytované pod značkou Vztahový Institut
1. Základní informace
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb poskytovaných Ing. Nikolou Rusnákovou (dále jen Poskytovatel), se sídlem Opletalova 917/9, Praha 1, IČ: 03896901, telefonní číslo: 734 682 519, web: www.vztahovy-insitut.cz, zapsaným v živnostenském rejstříku MÚ Praha 1, a dalšími kouči pod značkou “Vztahový Institut”.
1.2 Všechny služby jsou fakturovány na individuální IČO Poskytovatele, který je zodpovědný za poskytování služeb v souladu s těmito podmínkami a zajišťuje koordinaci a kvalitu služeb poskytovaných všemi kouči pod značkou “Vztahový Institut”. Poskytovatel poskytuje služby – konzultace, koučink individuální, koučink párový a mentoring. Poskytovatel neposkytuje služby psychoterapeuta ani psychologa, jeho práce nenahrazuje odbornou péči lékaře.
1.3 Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a klientem vzniká:
a) Ústně (a to i telefonicky) na základě výslovné dohody
b) Písemně - vyplněním a předáním objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách v sekci Rezervace (Online rezervace | Koučink a poradenství | Vztahový Institut | Praha)
c) E-mailem – odesláním závazné objednávky dle pokynů uvedených na internetové stránce Poskytovatele
1.4 Okamžikem uzavření smlouvy platí, že klient potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a tyto bez výhrad akceptuje, stejně tak vyslovuje souhlas se zpracováním osobních údajů Poskytovateli.
1.5 Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
1.6 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele a platí pro prodej služeb Poskytovatele na webových stránkách: www.vztahovy-institut.cz
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Označení služby, popis její hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybraném webovém rozhraní Poskytovatele. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH (pokud je aplikováno). Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
2.2 Objednávkový formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávané službě a ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu konání.
2.3. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat “. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a Poskytovatelem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v rezervačním formuláři.
2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
3. Balíčky služeb
3.1 Poskytovatel nabízí balíčky služeb, které umožňují klientům využít předem stanovený počet konzultací za zvýhodněnou cenu. Detaily jednotlivých balíčků služeb, včetně počtu konzultací a celkové ceny, jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele.
3.2 Balíček služeb je platný po dobu specifikovanou v popisu balíčku od data jeho zakoupení. Po uplynutí této doby není možné nevyužité konzultace čerpat ani žádat o jejich vrácení.
3.3 Klient se zavazuje uhradit cenu balíčku služeb předem v plné výši. Po obdržení platby bude klientovi umožněno rezervovat si konzultace v rámci zakoupeného balíčku.
3.4 Balíček služeb je principiálně nepřenosný. Pouze osoba, která balíček zakoupila, může konzultace v rámci balíčku čerpat. Přenos práva na konzultace na jiné osoby je možný pouze v případě předchozí dohody s Poskytovatelem a za podmínek stanovených Poskytovatelem.
3.5 V případě, že klient z jakéhokoliv důvodu není schopen využít všechny konzultace v rámci balíčku a uplyne platnost balíčku, nevzniká nárok na vrácení peněz za nevyužité konzultace.
3.6 Klient má právo zrušit svůj balíček služeb ve lhůtě čtrnácti dnů od zakoupení balíčku s možností vrácení plné kupní ceny za předpokladu, že do té doby nedošlo k čerpání konzultací z balíčku.
4. Platební podmínky
4.1 Cena za poskytnutou službu je splatná dle pokynu poskytovatele. Na základě vyžádání klienta vystaví Poskytovatel po uhrazení ceny služby daňový doklad – fakturu, kterou zašle v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
4.2 Službu je možné hradit platební kartou, bankovním převodem, QR kódem na účet uvedený Poskytovatelem či v případě konzultace hotovostně k rukám Poskytovatele, vždy dle předchozí dohody.
4.3 Veškeré změny objednávek a případná storna jsou přijímána pouze písemně či elektronicky. V případě, že klient (nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem služby) omluví svou nepřítomnost na plánovaném termínu služby, může Poskytovatel nabídnout klientovi absolvování služby nebo jeho části v pozdějším termínu, a to dle vzájemné dohody.
4.4 V případě, že se klient neomluví ze sjednané konzultace včas (méně než 24 hodin před předem dohodnutým termínem) nebo se nedostaví, Poskytovatel si nárokuje 100% částky z ceny objednávky (konzultace) a klient se zavazuje k úhradě storno poplatku (100% z ceny konzultace).
4.5 V případě pozdního příchodu klienta na plánovanou službu se doba trvání této služby neprodlužuje a klient nemá nárok na kompenzaci za nevyužitý čas služby.
5. Pravidla poskytování služeb
5.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu v termínech nabízených služeb v situacích, které to neodkladně vyžadují – např. onemocnění Poskytovatele, poruchy v technickém zázemí apod. Všechny případné změny budou klientovi neprodleně oznámeny emailem, telefonicky či sms zprávou a dle dohody bude poskytnut náhradní termín.
5.2 Zvukové záznamy a pořizování audiovizuálních nahrávek bez výslovného souhlasu Poskytovatele/lektora je zakázáno.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1 Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě nemožnosti plnění, a to zejména v případech nemožnosti splnění požadavků ze strany klienta nebo pokud Poskytovatel zjistí, že jednání klienta směřuje pouze k získání informací o konkurenčních službách.
6.2 Klient má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů počínaje ode dne uzavření smlouvy, a to písemně na e-mailovou adresu Poskytovatele.
7. Náhrada škody
V průběhu plnění služby z uzavřeného smluvního vztahu, Poskytovatel nezodpovídá za event. škody, které by v prostoru konání konzultace/mentoringu - školící místnosti, kolem prostoru či mimo určený prostor, nebo třetím osobám vznikly na zdraví, majetku nebo jinak.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Ochrana osobních údajů klienta se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.2 Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů Poskytovatelem: jméno a příjmení, datum narození, adresa bydliště, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“), včetně souhlasu se zpracováním a nakládáním s veškerými poskytnutými podklady, a to výhradně pro účely realizace práv a povinností v souvislosti se smlouvou uzavřenou mezi Poskytovatelem a klientem.
8.3 Klient dále souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem pro účely zasílání obchodních sdělení, zejména nabídky nových služeb a aktualit doručovaných elektronickou poštou klientovi. Tento souhlas (pro účely zasílání obchodních sdělení) není podmínkou vzniku platného smluvního vztahu a klient může souhlas kdykoliv zrušit, a to formou doručení zrušení souhlasu na elektronickou adresu Poskytovatele.
